skaiste.wu.lt

skaiste.wu.lt

Reklaminis skydelis

Iš mokyklos gyvenimo

GR 9-1.jpg

Iki rudens atostogų liko!

Rolling Eyes

Vardadieniai


Šiandien 2018-11-13 : Alvilė, Kristinas, Renata
Rytoj: 2018-11-14 : Arkadijus, Eirimė, Norvydas
Reklaminis skydelis

Prisijungimas



Dabar naršo

Mes turime 56 svečius prisijungusių

Balsavimas

Kaip naudojate plonuosius maišelius?
 

Translate



Reklaminis skydelis
Comenius kvalifikacijos tobulinimo kursai Kipre PDF Spausdinti El.paštas
Nario vertinimas: / 4
BlogiausiasGeriausias 
Kvalifikacijos tobulinimas - Grundtvig/Comenius ir kt.
Šeštadienis, 20 Liepa 2013 09:53

2013 m. liepos 19-26 d. Agros, Kipre (Graikija) dalyvavau Comenius kvalifikacijos tobulinimo kursuose „EDIPED - Europos skaitmeninės technologijos pedagogams". Kursai supažindino pedagogus su skaitmeninio portfelio plėtra, kaip vertinimo ir tobulėjimo filosofija, bei jų asmeninės karjeros skatinimas. Kursais siekiama padėti pedagogams susikurti asmeninį skaitmeninį portfelį asmeniniam tobulėjimui. Iki mokymo kursų pabaigos visi dalyviai sukurs ir turės pirmą projektą savo skaitmeninio aplanko.

Pagrindinis karjeros sėkmės garantas – žinios. Su kokiomis žiniomis savo karjerą pradeda profesinės mokyklos absolventas, didele dalimi priklauso nuo mokytojo. Taigi, kas tas mokytojas. Kad geriau atsakyti į šį klausimą, aš VšĮ Kelmės profesinio rengimo centro informacinių technologijų bei fizikos mokytoja metodininkė, gavusi ŠMPF Comenius programos fondo dotaciją, dalyvavau kvalifikacijos tobulinimo kursuose „EDIPED – Europinio elektroninio aplanko mokytojams kūrimas“.

Susipažinus su kursų programa, paaiškėjo: įgysime ne tik teorinių žinių, bet praktiškai bandysime kurti „Digital Portfolio (DP)". Dr. G. Makrides iš Graikijos su kolegomis sukūrė skaitmeninę programą, kurioje gali registruotis mokytojai, praėję specialius mokymus apie DP kūrimą ir šioje erdvėje patys galintys sukurti savo DP. Vienas pagrindinių tikslų buvo sukurti naują skaitmeninę priemonę, atitinkančią įvairių Europos šalių švietimo standartus; joje pedagogai galėtų kaupti, analizuoti, valdyti ir skleisti medžiagą, atspindinčią jų kvalifikaciją, mokymąsi, profesinę patirtį ir veiklą, pasiekimus, įvairius vertinimus ir kt. (įgyta kvalifikacija, pamokų planai, testai, metodinė medžiaga, taip pat įvairių pedagoginių situacijų fiksavimas, analizė ir savianalizė). DP atitinka šiuolaikinius standartus, o juo besinaudojantys galį kur kas lengviau įgyvendinti Europinių kompetencijų sklaidą.

DP kūrimo tikslai gali būti įvairialypiai. Vienas – profesinio tobulėjimo demonstravimas, t.y. pasiekimų, būtinai paremtų akivaizdžiais įrodymais (diplomais, sertifikatais ir pan.), kurie galėtų būti naudingi tolimesnei karjerai planuoti, rodymas. Kitas – savęs vertinimas, analizuojant įvairias situacijas, arba kolegų ar administracijos tavo darbo įvertinimas, kaupiant stebėtų pamokų aprašymus.

Savianalizė – vienas prioritetinių kriterijų sėkmei mokytojo veikloje pasiekti, todėl ši dalis yra viena svarbiausių DP kūrime. Savęs vertinimas paremtas asmeniniais savo veiklos apmąstymais ir analize. Pedagogas, pats nustatęs, kurią sritį reikėtų tobulinti, be abejonės, motyvuotai keis savo darbo metodus, sąmoningai apmąstys būsimų rezultatų naudą tiek savo ugdytiniams, tiek jam, kaip nuolat tobulėjančiai asmenybei.

Priemonę galima naudoti ir su mokiniais, juos skatinant susikurti savo DP.

Šiuose kursuose kvalifikaciją kėlė universitetų, kolegijų, mokyklų mokytojai iš Suomijos, Švedijos, Airijos, Vengrijos, Rumunijos, Kipro, Graikijos, Slovakijos. Mums buvo sudaryta galimybė jiems pristatyti Lietuvą, Kelmę bei mokyklą, diskusijose perėmėme jų patirtį, susipažinome su jų aktualijomis, papročiais, kultūra. Dar geriau susipažinome su Kipro istorija, kultūra, papročiais, kultūriniu paveldu. Aplankėme sostinę Nikosiją, kurortą Limasolį, Larnaką, maudėmės ten kur į krantą išlipo mitologinė Afroditė, gėrėjomės nepaprastai gražia gamta, kalnais, paplūdimiais, bandėme perprasti graikišką kipriečių šnektą, stebėjomės aukštu pragyvenimo lygiu, tobula infrastruktūra, įvairialype turistų mase, mažytėmis krautuvėlėmis ir visur alsuojančiu karščiu.

Comenius kvalifikacijos tobulinimo kursus finansuoja Mokymosi visą gyvenimą programa, kurią Lietuvos Respublikoje administruoja Švietimo paramos fondas. Šis straipsnis atspindi tik autoriaus požiūrį, todėl Švietimo mainų paramos fondas ir Europos komisija negali būti laikomi atsakingi už bet kokį straipsnyje pateikiamos informacijos naudojimą. Medžiaga atspindi dotacijos gavėjo, bet ne Švietimo mainų paramos fondo, Europos Komisijos ar jos institucijos požiūrį. Europos Komisija neatsako už medžiagos turinį bei už galimą informacijos panaudojimą.

Nuotraukos

 

 

Komentarai

Rodyti/slėpti komentarų formą
 

Lankomumas

Turinio peržiūrėjimai : 716758
Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas